fr8@sobuy-shop.com

Veelgestelde

Bestellen

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren of te wijzigen?

Ja. Deze optie is echter alleen beschikbaar zolang uw bestelling nog niet in het systeem is verwerkt. Daarom is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt zodra er wijzigingsverzoeken zijn. Onze klantenservice zal dan direct nagaan of een wijziging of annulering nog mogelijk is.

Ik heb een vouchercode ontvangen. Hoe kan ik deze verzilveren?

Om de vouchercode te verzilveren, plaatst u eerst het gewenste artikel in de winkelwagen. Kort voordat u het bestelproces voltooit, heeft u de mogelijkheid om de vouchercode bestaande uit letters en cijfers in te voeren en uw invoer te bevestigen door op de knop "Apply" te klikken.

Shopping Basics

Verzenden jullie internationaal?

Ons leveringsgebied: Duitsland, Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Frankrijk, Finland, Griekenland, Hongarije, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal, Tsjechië, Roemenië, Slowakije, Slovenië , Zweden.

Welke verzendopties zijn er?

Normaal gesproken wordt je bestelling afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven door een derde partij (bijvoorbeeld UPS, DPD, DHL).

Wat zijn de levertijden?

Zover in de bijbehorende offerte geen andere termijn aangegeven is, vindt de levering van de goederen in het binnenland plaats (Duitsland) binnen 1 - 2 dagen, bij leveringen in het buitenland binnen 3 - 5 dagen na de overeenkomst (bij overeengekomen vooruitbetaling na het tijdstip van ontvangst van uw betaling).

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u per e-mail geïnformeerd over alle verdere stappen. U krijgt eerst een "Orderbevestiging" die bevestigt dat we uw bestelling hebben ontvangen. In deze e-mail staat uw ordernummer en alle productinformatie. U ontvangt later ook een "Verzendbevestiging" waarin staat dat uw producten zijn verzonden. Deze e-mail bevat alle benodigde trackinginformatie. De levertijd is afhankelijk van de gekozen verzendmethode en de locatie van uw verzendadres.

Betalingen

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

- Betaling met creditcard - Betaling via PayPal - Betaling via Amazon Payments - Betaling via directe overschrijving Voor alle aanvullende vragen vindt u onze contactgegevens in de juridische kennisgeving.

Productinformatie

Waar vind ik de montagehandleiding van het door mij bestelde product?

Bij elk product dat vóór gebruik moet worden gemonteerd, worden instructies meegeleverd. U kunt ook de code op het zijvak scannen om de instructies te krijgen.

Terugkeer en Terugbetaling:

Kann ich Produkte, die mir nicht gefallen, wieder zurückgeben?

Natuurlijk. Wij zijn overtuigd van onze producten en zijn er zeker van dat u onze producten leuk zult vinden - mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u ons eenvoudig binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen op de hoogte stellen van uw herroeping. Gebruik bijvoorbeeld ons contactformulier. Retourneer alsjeblieft geen artikelen zelf aan ons, omdat dit de terugbetaling aanzienlijk zal vertragen. Verpak de retourzending in de originele verpakking of in een stevige verzenddoos, aangezien DHL of DPD de goederen helaas niet zonder verpakking kunnen accepteren of meenemen. Als je niet zeker weet of het product je bevalt, is het raadzaam om de originele verpakking voorlopig te bewaren. Houd er rekening mee dat wij geen montage- en demontageservice aanbieden. Zodra de retour in ons distributiecentrum is aangekomen en is gecontroleerd, regelen wij direct de terugbetaling.

Wat kan ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?

Neem bij een defecte, foutieve of onvoldoende levering direct contact met ons op zodat we kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Stuur ons hierover een e-mail. Om een ​​vlotte verwerking te garanderen, moet dit uw bestelnummer, contactgegevens en enkele foto's van het beschadigde of onjuiste product bevatten.

Jouw winkelwagen (0)

Geen producten in de winkelwagen.