[social-iconen]
fr6@sobuy-shop.com

veelgestelde

Bestellen

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren of te wijzigen?

ja. Deze optie is echter alleen beschikbaar zolang uw bestelling nog niet in het systeem is verwerkt. Daarom is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons onmiddellijk er wijzigingen verzoeken zijn. Onze klantenservice zal dan direct nagaan van een wijziging van annulering nog niet mogelijk is.

Ik heb een vouchercode ontvangen. Hoe kan ik deze verzilveren?

Om de vouchercode te verzilveren, plaats u eerst het eerst artikel in de winkelwagen. Kort voordat u het bestelproces voltooit, heeft u de mogelijkheid om de vouchercode uit te voeren en uw invoer te bevestigen door op de knop te klikken.

Basisprincipes van winkelen

Verzenden jullie internationaal?

Ons leveringsgebied: Duitsland, Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Frankrijk, Finland, Griekenland, Hongarije, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal, Tsjechië, Roemenië, Slowakije, Slovenië , Zweden .

Welke verzendopties zijn er?

Normaal gesproken wordt je bestelling afgeleverd op het adres je hebt door een derde partij dat (bijvoorbeeld UPS, DPD, DHL).

Wat zijn de leveringen?

Zover in de offerte geen andere termijn aangegeven is, vindt de levering van de goederen in het buitenland plaats () binnen 1 2 - dagen, bij leveringen in het buitenland binnen 3 - 5 dagen na de overeenkomst (bij betaling vooruitbetaling na het buitenland van ontvangst van uw betaling).

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u per e-mail verzonden over alle verdere stappen. U krijgt eerst een "Orderbevestiging" die wij uw bestelling hebben ontvangen. In deze e-mail staat uw bestelnummer en alle productinformatie. U ontvangt later ook een "Verzendbevestiging" waarin staat dat uw producten zijn verzonden. Deze e-mail bevat alle benodigde trackinginformatie. De betalingswijze is afhankelijk van de gekozen verzendmethode en de locatie van uw verzendadres.

Betalingen

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

- Betaling met creditcard - Betaling via PayPal - Betaling via Amazon Payments - Betaling via directe overschrijving Voor alle aanvullende vragen vindt u onze gegevens in de juridische kennisgeving.

Productinformatie

Waar vind ik de montagehandleiding van het door mij product?

Bij elk product dat vóór gebruik moet worden gemonteerd, worden gemonteerd. U kunt ook de code op het zijvak scannen om de instructies te krijgen.

Terugkeer en Terugbetaling:

Kann ich Produkte, die mir nicht gefallen, wieder zurückgeben?

Natuurlijk. Wij zijn zeker van onze producten en zijn er zeker van dat u onze producten leuk zult vinden - mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u ons eenvoudig binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen op de hoogte stellen van uw herroeping. Gebruik bijvoorbeeld ons contactformulier. Retourneer eventuele artikelen zelf, omdat dit de inspanning zal vertragen. Verpak de retourzending in de verpakking van een originele verzenddoos, aangezien DHL van DPD de goederen helaas niet zonder verpakking kunnen accepteren van meenemen. Als je niet zeker weet van het product dat je bevalt, is het om de originele verpakking voorlopig te bewaren. Houd er rekening mee dat wij geen montage- en demontageservice aanbieden. maken de retour in onscentrum is aangekomen en is gecontroleerd, distributie wij directe de terugbetaling.

Wat kan ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?

Neem bij een defecte, foutieve of onvoldoende levering direct contact met ons om het probleem zo snel mogelijk op te lossen te kunnen proberen. Stuur ons een e-mail. Om een ​​​​lotte verwerking te, moet dit uw bestelnummer, en enkele foto's van het ontwerp van ontworpen product bevatten.

Jouw winkelwagen (0)

Geen producten in de winkelwagen